close-buttoneco google-plusicon-chef-hat icon-facebookicon-freeze icon-global-nav icon-globe icon-info icon-keyhole icon-linkedinicon-package icon-pdf icon-person icon-pinteresticon-place icon-printicon-quote icon-searchicon-temp icon-timeicon-twittericon-weight
1980x825EnfyldtKoeler_stor.jpg

En fyldt køler sælger mest

Det lyder indlysende, men i en travl hverdag bag disken er det nemt at glemme køleren, siger Arla® konsulent Lars Due Hansen. Derfor er træning af medarbejderne i optimal ’køler-pleje’ en del af den pakke, som tilbydes, når Arla on-the-go konceptet introduceres på de enkelte udsalgssteder. Konsulenterne rådgiver også om sammensætning af sortimentet, og en lind strøm af produktnyheder sørger for at skabe aktivitet på hylderne.

En køler med Arla® on-the-go produkter skaber mersalg! Det dokumenterer salgstallene fra de mere end 500 kantiner, uddannelsesinstitutioner, fitnesscentre, idrætsanlæg m.m., der allerede har taget mod tilbuddet om opstilling af en køler eller automat til tidens sunde on-the-go trend. Det største mersalg skabes de steder, hvor der arbejdes aktivt med kølerens potentiale for impulskøb.

Den nye trend: Græsk yoghurt med frugt og grønt
I uge 36 udvides on-the-go sortimentet med to nye produkter, der er på forkant med den nye internationale trend, hvor græsk yoghurt ses som et sundt og velsmagende alternativ til skyr. I en spændende smagskombination med grøntsager er der skabt to lækre, mættende produkter til morgenmad eller mellemmåltid. Tendensen er i øvrigt, at mange udskifter hovedmåltidet med flere mellemmåltider. De to græske yoghurt produkter får følgeskab af en naturel yoghurt med tranebær og müsli.

Arla® Good2Go

Arla® Good2Go

Græsk yoghurt med gulerod, æble, ingefær.

6x150 g

Varenr. 53940

Arla® Good2Go

Arla® Good2Go

Græsk yoghurt med rødbede med rødbeder, rabarber, lakrids

6x150 g

Varenr. 53942

Arla® Good2Go

Arla® Good2Go

Natural yoghurt med havreknas og müsli

6x150 g

Varenr. 16935