close-buttoneco google-plusicon-chef-hat icon-facebookicon-freeze icon-global-nav icon-globe icon-info icon-keyhole icon-linkedinicon-package icon-pdf icon-person icon-pinteresticon-place icon-printicon-quote icon-searchicon-temp icon-timeicon-twittericon-weight
1980FraKoTilKok_Stor.jpg

Fra ko til kok

Du kan hente rigtig meget inspiration på grossisternes messer og på den nye fødevaremesse i København, Madværkstedet. Derfor er Arla Foodservice også massivt til stede på forårets messer, men det er ikke kun for at præsentere dig for spændende nyheder. Det handler lige så meget om, at vi gerne vil høre om dine ønsker og udfordringer, så vi kan blive en endnu bedre sparringspartner for din forretning.

Et møde ’fra ko til kok’! Sådan forklarer Senior Marketing Manager, Pernille
Hougaard, hvorfor Arla Foodservice prioriterer at deltage så aktivt på forårets fagmesser.

”Det er landmændene, der ejer Arla, og vi ser messerne som en rigtig god mulighed for at være bindeled mellem dem, der bruger vores produkter og dem, der udvikler og forarbejder landmændenes mælk. Mange af de nyheder, der er udviklet i de seneste år, bygger på idéer og inspiration, som vi har fået i dialogen med vores kunder i de professionelle køkkener. Både når vores konsulenter møder dig i dagligdagen og i forbindelse med de messer, som branchen efterhånden har gjort til en tradition.”

Det er også på messerne, at Arla Foodservice har mulighed for at præsentere produkter, løsninger og aktiviteter i en sammenhæng. ”Her kan vi i dialogen være med til at skabe en bedre forretning for vores kunder,” forklarer Pernille Hougaard.

Mere fokus på café og restaurant

I begyndelsen af det nye år introduceres bl.a. nyheder fra Lurpak®, der særligt henvender sig til restauranterne. Efter en række år, hvor der både på messe-, produkt- og workshop-siden har været fokus på kantine- og syge-/plejesektoren, kan café- og restaurant-
sektoren se frem til, at paletten udvides, og vi forbereder os til en mere KULINARISK KULTUR med fokus på natur, kultur og tekstur.

”Det betyder ikke, at vi flytter fokus fra de andre sektorer – overhovedet ikke – men bl.a. med introduktionen af ESSENS fra Arla Unika®, er vi på vej med en række produkter, som opfylder nogle af de ønsker og behov, vi har mødt i netop restaurantsektoren, og vores dialoger tager mere udgangspunkt i passion for råvarer, håndværket og oplevelsen på menuen,” fortæller Pernille Hougaard.

Foruden grossistmesserne deltager Arla Foodservice også aktivt på branchens nye og anderledes fødevaremesse, Madværkstedet, der finder sted 21. og 22. marts i Lokomotivværkstedet i København.